Jag är så arg på dig.

Det känns som att ibland, när jag står fast
Så växer jag, ingenting står över mig
Jag vill känna känslan av att vara där
Ingenting kan stoppa mig

Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner
Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner

Vi stiger mot skyn, till en plats där jag ser allt
Och tiden flyger förbi och jag kan, jag kan se allt

Står på toppen, jag är stark
Båda benen på stadig mark
Inga misstag, snubblar ej
Ingenting som kan rubba mig


Du är bara en av flera män i mitt liv som visar sig svagare än vad jag trodde, som böjer sig för sin egen idioti, visar ingen sympati. Du följer hellre lusten än förnuftet, glömmer bort moralen du växt upp med, gör misstag för att du är konflikträdd, du sårar fler än du tror med dina val!
Du äcklar mig, och jag har börjat hata den du blivit. En gång i tiden var du allt jag ville bli, stadig, skarp och rolig, gjorde som du vill, fast med lojalitet till dina närmsta.
Nu visar du mer och mer tendenser till att bli precis den personen DU var först med att ta avstånd till, det var DU som ledde mig till vägen jag följer nu, varför vända och gå bakåt?

Jag vill inte se dig. Jag kommer att kräkas på dig.

I mina ögon är du en skam för alla kvinnor i din närhet.

Men vad som svider mest är min egen skam, jag valde att lägga min lojalitet fel från början, men jag vet bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0