Kewl.


- Stannade kvar så länge i skolan så vaktmästaren kutade in i rummet ett par gånger för att se hur bra det gick för mig och var ute tre minuter innan stängning. Känns väldigt underligt, jag som aldrig stannar längre än vad jag måste!

- Min mamma börjat banta. LCHF-kosten. Undrar om världen verkligen gick under i lördags?...

- Jag är fortfarande lika kär. Otroligt. Patetiskt. Men... Cute.

- Ibland känns det som om jag håller all världens skvaller i mina armar. Märker det när jag är ute och går med Alex, då går man alltid förbi någon som man kan fnittra lite över och berätta en liten historia om. FB är jättebra till skvaller. För det är alltid någon som skriver något stupid, som den andra inte hinner ta bort innan jag ser det, för att jag är superspy(stalker)!

More on that later,
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0