Ajdå.

Nu har det börjat avta igen, det där med besökare. Får fan ta mig i kragen och börja bli lite bättre nu på det här med att uppdatera folk om mitt liv och så vidare, jag vet, det är ju såååå intressant. ;)
Sitter just nu hemma hos pojken, har gömt mig här i en vecka nu, legat i hans säng och glömt bort tiden totalt. Har snackat sönder mig med Dina, blivit pussad tills jag blivit öm, fått både en tandborste och handduk här, eh, och mina stackars vänner har ringt en massa och frågat vafan som händer, haha! Alltsååeh, man blir ju lite tråkig ibland. Fiio förstår :)
Frågan är vad man ska göra idag. Har ingen lust till någonting, ALLS. Har magont igen och vill helst stanna här i mitt nya gömställe och bara såsa, lägga mig i sängen litegrann (trots att jag varit en riktigt duktig flickvän och bäddat fint), spela lite på den fina datooorn, stänga av min telefon och ja, sånt. Har ingen lust att gå hem, boorde kanske göra det... Kanske... Fast näää.. :/ Vad ska man göra där?
Å andra sidan kan jag inte släppa känslan av att jag är i vägen, Dina och Patrik springer ju runt och sköter sitt och jag har gömt mig här inne på Alex rum, men.. Eh, ja, jag vet inte, jag känner mig ändå i vägen :P Är dock väldigt sugen på ett spel Alex har. Palla ladda hem det själv, eller? Kanske pröva ändå... Bara lite.. :D
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0