Åååh sötnosar har ni saknat mig? :*:*:*:*


Jag gillar att jag faktiskt har flera läsare per dag även när jag inte uppdaterar!

Idag har jag provianterat. I haz cheezballz, cola, tjack, cigg och snus. Allt är ifrån Ringen, såklart! ;) Nu ska jag plugga röven av mig i sisådär någon timme (kanske två) innan jag går och lägger mig, går upp tidigt till praktiken, kommer hem för att sova lite till, köra samma pluggrace igen... FFFFFUUU.
See, det blir alltid såhär av någon anledning. Sista dagarna för allting sitter jag uppe halva nätterna och aangstar och cp'ar mig men lyckas ändå stressa ihop alla uppgifter utan att få särskilt dåligt betyg. Det var ju liksom inte ovanligt i högstadiet heller att jag satt uppe halva natten precis dagen innan ett prov och öppnade boken för första gången och ändå klarade ett vg?... Vet inte hurfan... Är det så att jag är ändå lite smart? Eller är det bara tur? Jag gissar på det senare!

Jag måste få ur mig en sak utan att ni dömer mig eller tycker att jag är töntig. It's my blog och jag ordbajsar if I want to!
Jag är kär
Så jättekär
Bajzigtkär
Sådär riktigt höguppeimolnen ni vet.
Ibland hatar jag det för det känns liksom som om jag blir helt mjuk som kola ibland, om ni förstår vad jag menar? Blir liksom... Ryggradslös, men på ett mysigt sätt? Man smälter ihop till en enda klump av happyface typ. Åh vad hemskt det låter, uughh. Gillar inte den där kolagrejen för att jag kan liksom se mig själv utifrån ibland och tänka "vafan, är du en spinnande katt eller? Vafan hände med independence bitch?", men samtidigt så ligger jag ju där i en (tydligen) spinnande klump och säger "men det kittlas i hjärtat juuu! Myyyyysss!" vilket det gör och är. Kluven där, men fakta återstår, jag är så kär. Uschochfyochblä och gud vad det känns fint.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Haha härligt beskrivning! Know what you mean ;)

2011-05-11 @ 22:24:59
Postat av: Tess

Wii va kul attt du är sådär jätte kär =) absolut vi får plugga och så tillsammans =) det lät som en toppen ide kraaaaaam

2011-05-21 @ 20:38:38
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0