TGIF!

Äntligen fredag! Nu, Vernissage med Fiio, morsans polare ställer ut i stan så vi ska åka in dit och pimpla vin och "mingla". Ikväll vetefaaan vad som händer, får se om jag drar förbi Rockkvällen på Bonza eller stannar hemma och sexar eller något annat trevligt. Imorgon är det frekkin' Earth Hour, jag planerar en promenad runt tjugo över åtta så ska jag se om jag kan se när folk släcker, skulle vara awesome. Frågan är dock, kommer Tyresö Centrum släcka ner i år? De var med förrförra året, men inte förra året, dock är Earth Hour större i år än alla andra år... Men Coop och Ica stänger klockan 21? Hur löste de det förrförra året? Svårt läge! Jag pratade med Alex om det igår och spekulerade i att de kanske tänder ljus och sätter upp i affärerna!! Vad fint det skulle vara! Dock skulle det aldrig göra det... Men men, synd för dem. Dåligt. Jag ska i alla fall möta Fiio vid bussen nu yao, cya later bitches!

I CAN JIVE I CAN JIVE

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0