Onsdagar är också en sån där "jag fungerar inte idag"-dag.


Dels för att jag är så deppig över praktiken, det är mitt i veckan, långt ifrån förra helgen och långt till nästa, dels för att jag alltid sover dåligt. Den här natten började med att jag drömde att Smulan blev jättegammal och jättesjuk och typ tappade sina framtassar så hon gick bara på stumpar och skrek som fan, jag var tvungen att ringa hem mamma från Spanien för att jag var så ifrån mig, så fick vi avliva kissen. Jag vaknade helt hysterisk och var tvungen att dubbelchecka att katten hade tassarna kvar.. Imorse när larmet gick insåg jag att jag drömt något om galna killar som hade slagits om mig eller någonting, för jag kommer ihåg att jag till och med mumlade något om "ni har tio minuter på er att få mig att övertyga vem jag ska ta, sen måste jag gå upp" när jag snoozade. Vafan drömmer jag för drömmar!! Häromnatten var det också någon skev dröm, då drömde jag att det var en homosexuellt kinesiskt par, alltså två män, som ville ha barn och hade sex och POFF så var jag preggo.

Don't get me wrong, det kan verkligen sätta färg på tillvaron, det här med konstiga drömmar. Men ibland önskar jag att jag bara kunde kanske, typ, sova en hel natt utan att vakna och tänka WTF?

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0