Nu har jag bajstråkigt.

Har en främling på våran balkong. Jag trodde det skulle vara fler, men det är bara en jävel här. En blond yngling. Han saknar en tand i fram. Han verkade tycka det är awkward att komma in sisåhär till främmande människor, om man tycker det ska man inte jobba med sånt. Blä. Och jag måååste ju stanna här också, för att hålla koll, låsa dörren när han går och blabla.. Jag kommer inte ens ut på balkongen så röka är ju bara att glömma, han har ställt några stegar ivägen. To be honest är jag lite på helspänn, är skitnojig över hantverkare sen cutsie-wutsie tapetseraren för ett par år sen, litar inte riiiktigt på Granitens hantverkare va! Men han går snart. Förhoppningsvis... Och då ska jag gå ut. Vad jag ska göra vet jag inte riktigt. Promenad med Natha är iaf spikat, men resten av dagen? Blev ingen rockkareoke på Anchor, dels för att den börjar halv tolv och jag är skittrött redan nu, så jag kommer slockna hyfsat tidigt, och dels för att Fonzi inte kommer vara där, då är det inte kul, näpp! Och en tid är nu bokad för min rygg förresten, fredag klockan ett, wonderbar! <3 Undrar om han kommer klaga lika mycket på mig den här gången som sist. :<

Fyfan vad jag har tråkigt. Önskar jag kunde göra något för att döda min tristess, men näpp. Blääääää.

Puss på er! <3

Jättesnabb update:
Hade så tråkigt så jag passade på att byta skrivbordsbakgrund, denna gången blev det den här skönheten:



Ain't it beautiful? Mmmmm orgasm. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0