No, I'm not awesome..

Nä, glöm bort det där jag skrev igår, jag är inte awesome och jag sitter fortfarande på en mongolaptop. Funderar på att permanent stjäla den och koppla in min skärm, mitt tangentbord och mitt ljudsystem OCH min datamus ofc, den får man inte glömma... Såklart.. Då känns det ju nästan som att jag sitter på min egna! Förutom den stora skillnaden, jag får absolut inte installera något eller besöka vissa sidor, eftersom mamma är extremt rädd om sin dator, iiingenting får hända, så det blir inga spel för mig för ett tag framöver. Askul. :(
Och jag som tyckte jag var så enormt duktig! Jag hade rensat fläkten, den lät lite mindre och jag kände mig såå bra när jag satt och skruvade och nojade mig för att det typ, knakade i den? Men fläkten sattes tillbaka och jag tänkte att terrorn kanske är över! Nä, det var den inte. Imorse gjorde jag en systemåterställning, när det var gjort så såg jag att den inte alls gick tillbaka till "ett tidigare tillfälle då datorn fungerade som den ska", eftersom jag kopierat ny musik till en annan mapp typ igår, eller i förrgår. Men jag satte igång en virusscan så att den hade något att arbeta med iaf, fick ingen rapport på den innan den dog. Blääääääää!! Är skitfrustrerad, mina datorer dör alltid. Jag är jinxed, jag ska egentligen inte ha dator. BAIZ.

Puss på er.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0