Men snöhelvete!


Vafan då! I förrgår snöade det. Igår kunde jag gå till banken med en av flera vårjackor utan att frysa, nu har det snöat ett par timmar igen. Aprilväder - och det är inte ens april!!

Ännu en liten notis bara: har planer på, när det blir varmare såklart, att positionera mig vid mitt stooora vardagsrumsfönster och kasta vattenballonger på tanten i porten bredvid, bara för att hon har så äckligt dålig pli på sina dumma Jack Russels. De skäller i en kvart precis nedanför mitt fönster, varenda morgon. Det är illa nog när man vaknar till ordenligt av att de bara skäller satan av sig, men sen att hon aldrig får tyst på dem? Åååh! Man kan höra henne ibland "säga till dem", bara om man går förbi henne och är kanske två meter bort, då kan man höra henne viska "neii.. Neeiii", typisk jäkla tant som låter hundarna leda henne överallt och styra HENNES liv, istället för tvärtom. Vilket tokryck jag höll på att få på henne när jag var hundvakt åt Sitka och Folke och tar en omväg för att slippa ett möte eftersom jag inte visste hur Folke skulle reagera och hon bara följer sina korkade djur utan att se sig för VARFÖR de helt plötsligt börjar dra åt motsatt håll! Självklart började Folke skälla som ett as när Jacken gjorde det, stackars Sitka som inte är så smart gruffade litegrann och såg sig omkring flera gånger, haha, soo cuuute. Eh, nu försvann jag i mina egna tankar som vanligt... Vad jag ville komma till i alla fall, någon mer som är på att kasta vattenballonger?! :D
Jag fucking hatar Jack Russels.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah lätt!

2011-03-29 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0