Laptops = inte min grej.

Jag vill ha det där härliga surrandet, den stora dammhögen i hörnet där den stationära står och en fet skärm med tusentals kablar, I love it! Vad kan jag säga, jag är inte sådär jättemycket för förändringar.. Sitter iaf på morsans laptop nu, min dog! Askul! Märker först att skärmen släckts, inget konstigt, viftar lite på datamusen för att få liv i den igen - inget händer. Knappar på tangenter - inget händer. Trycker in ctrl+alt+del - inget händer. Startar om datorn och tänker att skärmen fått något glapp, den måste ju faktiskt bytas ut. Handen på hjärtat, it's pretty old. Allt lugnt, sitter och fixar så att jag kan duscha och sen komma tillbaka och kolla på gossip girl och vara extra tjejig med ansiktsmask och fixa nagellack och allting. Går på toa, samma sak igen när jag kommer tillbaka, skärmen släckt men allting annat reagerar. Baiz!!! Startar om IGEN och stänger den här gången av skärmsläckaren, måste vara den som gör den helt retarded!... Och medan jag sitter där och surar så händer det mitt framför ögonen på mig, skärmen släcks och datorn surrar till, och den här gången DÖR TANGENTBORDET!! Helvetesfanskit tänker jag bara och stänger av den och låter den stå. Imorgon eller på lördag bär jag över min bebis till min datadoktor Dr.Obert, aka min storebror Robert.. Sms'ade honom lite nu och han sa att lite "Robert-pill" is necessery. Tänkte iaf skruva upp skiten nu och dubbelchecka så att den inte gör så bara för att fläkten är full med damm eller något, det hade ju faktiskt varit väldigt onödigt att bära den till Robert då.

Har bara en oroande känsla av att jag kommer bli av med en nagel på den här processen... Jag som skulle vara sådär enormt tjejig!! Har ju faktiskt spenderat 500 spänn idag på Åhlens, Sol, det där presentkortet var välbehövt, thank you!! <3
Puss på er! <3

Update från stationäääraaa: Jag vill inte säga något för snabbt, men jag tror jag är väldigt awesome. Vilket hade passat utmärkt idag eftersom det är international day of awesomeness. Jag tror jag skruvade bort problemet. Trooooooooor. This is very exciting, yes.
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sol

Varsegoooo =D

2011-03-13 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0