Fettiskvinnodagen.

Yes, idag är det fettiskvinnodagen, så som min lärare Pehr sa nyss. Det är fettisdagen och internationella kvinnodagen, combined! Det är alltså nu man som kvinna ska köpa massor, massor med choklad och mumsa på samtidigt som man är nöjd för att man är så unik som har ett organ som endast är till för njutning. Klittan, that is. De omskurna får vara nöjd för att de har en massa praktiska och nyttiga saker på kroppen.

Jag är inte på tipptopp idag heller, men igår var verkligen illa, då var jag tvungen att sätta mig ner och gråta helt plötsligt, men idag är det bättre än så iaf, bara masssooooorrrr att göra, men kvällen är fri, såklart, som vanligt.

Hörs imorgon istället, känns awkward att det står klitta på skärmen och skit när min lärare står precis bakom mig...
Puss på er! <3

Snabb update:
facebook är bra till mycket. Iövermorgon, på torsdag alltså, är det International day of awesomeness. Det är studiedag den dagen. It must be a sign!! <3

Update igen: jag har insett idag att jag har elak humor. Är det bara idag, eller har det alltid varit så? Jag får inte ens dåligt samvete idag, det är alltså nu jag ska sitta och kolla på filmer på folk som gör illa sig hela dagen! Satt idag på mentorstiden och skrattade åt när specklassen tar studenten, alltså mongona, fick en trevlig film i huvudet och började asgarva. Jag är hemsk. Nyss kollade jag dagens tidning och såg något om den där Örebrovåldtäktsmannen, "det var heemskt", säger någon random kvinna, "hon började som många andra ta taxin hem", och helt utifrån inget så tänker jag (med en underlig röst ofc) "surprise, I'm a cab-driver, hahahahah!" och börjar asgarva. Igen. Jag är en hemsk, hemsk, människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0