Fan vad tufft!!


Känns lite coolt att jag inte bloggat på fem dagar (soooo sorry babydolls :( I've missed youuu!) och ändå haft en stadig skara som klickat sig in de här dagarna, eller, haha, alla sjuuuuu! <3

I love that lavender blonde
The way she moves, the way she walks
I touch myself, can't get enough
And in the silence of the night
Through all the tears and all the lies,
I touch myself and it's all right

Just give in
Don't give up baby
Open up your heart and your mind to me
Just know when
That glass is empty, that the world is gonna bend

Happy in the club with a bottle of red wine
Stars in our eyes 'cause we're having a good time
So happy I could die
Be your best friend, yeah, I love you forever,
Up in the clouds we're both higher than ever
So happy I could die
And it's all right

I am as vain as I allow
I do my hair, I gloss my eyes
I touch myself all through the night
And when something falls out of place
I take my time, I put it back
I touch myself 'till I'm on track

Anledningen till varför jag inte bloggat är inte särskilt svårförklarad, jag har helt enkelt inte varit hemma. Jag sov borta från lördags natt till natten till tisdag. Kändes lite splittat att komma hem igår igen och sova hemma inatt, visst var det skönt att ta på mig mina sovstrumpor (haha, strumpberoende much?) och sova lite med kissen i sin egna säng, men man saknar ju alltid att ha sällskap. Och NU sitter ju alla och frågar sig, vem är sällskapet, veeeem är denna mystiska främling vi får höra något om just nu?! Jaaaaanii, det kan vara en tjejpolare som behövt lite sällskap eeeeller så kan det vara en pojke! Vad för sorts pojke? Det vet jag knappt själv hörni.. Och med de orden hoppar jag in i en dusch och går och lägger mig! CLIFFHANGER! <3

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0