Dubbelt upp idag!



Jag vet att dubbelinlägg är lite jobbigt, men nu blev det så, tacka Paow.se liksom som jag läste lite på och kände för att dela med mig lite av, åtminstone bilden. Anledningen, jag vet inte riktigt. Den stämmer ju, eller? Såklart. Medan vi ändå snackar vikt och att väga sig måste jag erkänna att jag är sån, som väger mig varje dag. Det har jag knappast alltid varit, det började för typ två veckor sen... Det blev lite spänning i det hela när man inte vägt sig på säkert tre år och så dras ju blicken alltid dit till den där jävla vågen när man duschar/har/ska duscha. Det var inte så illa som jag trodde i alla fall, skönt det. Men det är kul att se hur jag pendlar upp och ner heeela tiden! Men, jag vet dock att jag aldrig kommer gå överstyr med det. Som bilden säger så finns det värre saker än att gå upp ett par kilo :)

Och sista jag tänker dela med mig av, som nästan gjorde mig lite ledsen, känslig som jag är, citat:

"Women fall in love by what they hear. Men fall in love by what they see. That’s why most women wear makeup and most men lie."

Sant eller falskt? Beror väl på vem man frågar.


Kommentarer
Postat av: Tess

haha skön bild

2011-03-23 @ 19:29:49
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0