Cute without the E

 
New friiizzzzzzz! Det är jättekul att klippa sig när man varit trött på håret for some time, jag tror jag sagt sen typ november att jag måååste klippa mig, snart iaf.. Och idag när jag kom hem så kände jag bara, usch, vad trött jag var på det, usch! Jag hade ont i hårbotten efter att ha haft håret i tofs, eller man kan nog till och med säga såhär, jag har varit konstant öm i hårbotten i ett par månader nu. Det är jätteskönt, verkligen... Men som sagt, var trött på det när jag kom hem, inte som förut, inte "åååh vad trött jag är på det här jävla håret, måste fan klippa mig.. Snart..", utan det var snarare "HELVETESSKITHÅR. Nu ska det bort!". Ett samtal senare bestämdes klockan åtta hemma hos mig med Jennifer, boyaah! Hundra spänn fattigare men det var det ju värt! ;) Jag vill lägga upp en bild men då måste jag typ installera PC suite på mamis dator och det är sträängt förbjudet att installera någonting! Men, ska jag säga er, jag är sjukt nöjd! Det blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig, men det är en otrolig befrielse, nu ska man gå på rockkonsert typ och vifta med håret som faaaaan! Det är lite längre än till axlarna, men vääldigt uppklippt vilket gör att det ser kortare ut, plus att mitt självfall framhävs så fint så det bidrar ju också till att det ser lite kortare ut. Jag är i alla fall sjukt glad, får se hur alla andra reagerar bara, haha ;D

Något som är mindre kul, om jag får återgå till mitt kära gamla vanliga jag, det kan ju inte direkt användas som handtag, inte lika lätt iaf... På gott och ont, höhö! Påtal om det måste jag ju säga lite fel som vanligt, när Jennifer är framme vid luggen och sprutar vatten så att det ska bli fuktigt så säger jag "du får spruta mig i ansiktet, det gör inget"......... Dear lord, hur lyckas jag hela tiden?

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0