Baby, I like it!

Hjälp, mitt i natten kommer jag hem och ställer mig i duschen och slänger in mina jeans i tvättmaskinen för att jag tycker de blivit smutsiga. De var inte alls så smutsiga. O_o Vaknar sen upp iklädd två handdukar och min morgonrock, med tofflorna fortfarande på fötterna. Fan vad fresh hörru! Men det var underbart ändå, njuter av varenda torr punkt på min tunga, njuter av att min mage klagar som fan på mig idag, och att mina ögon har tusentals svarta fläckar från både mascara och kajal i sig. Det blir alltid såhär när man är ute med Erica, haha! Man känner sig lite som om man är sexton igen typ, har ju knappt druckit på ett och ett halvt år, det määärks... Jäklar vad lättpåverkad jag är. Jag måste lära mig IGEN att ta det lugnt, jag dricker fortfarande som om jag gör det vareeeenda helg, ska börja tänka på det där. Jag är inte lika van längre, haha.

Anyways, underbart att träffa gamla vänner igen och snacka skit, och nostalgi!
Vill ni veta en hemlis? En gång i tiden gick jag i en grym klass :D

Tåls att göra igen... Men knappast idag... Nu ska jag ut på balkongen igen och fortsätta sola. Det bästa med att vakna lite halvbakis? Fan vad man känner sig levande dagen efter, haha!

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0