Beautiful people <3


Sitter här ensam på kvällskvisten och blir nästan lite tårögd. Varför? Jag stirrar på andra människors nakna kroppar...

Alltså, såhär är det. Det började på min lilla skvallerblogg som jag läser när jag har tråkigt (i.e väldigt ofta..), Gossips. Jag gillar ju skvaller och bloggarna gör ju bort sig så ofta, så roligt så roligt att läsa om deras små fjortisbråk och grejs. Snubblade ju dock över den fantastiska http://Egoinas.se, som får ett mail från en ledsen läsare som berättar om sitt problem med sin vikt och då främst sina lår och ber henne, även om det inte är sant, säga att hon har lår som går ihop, för att peppa upp henne. Dear lord. Egoina blir väldigt berörd och lägger till och med upp en bild på hennes lår (som då går ihop) och uppmanar hennes läsare att göra detsamma. På en gång rasar det in massor med mail från inspirerade, upprörda och stolta människor som alla vill stoppa denna jävla vikthets, lilla Kissie-hetsen typ... "Lår går inte ihop" dear lord...

Eftersom jag själv har haft mycket problem med mina lår så känner jag mig väldigt berörd. Jag AVSKYR mina lår. Det finns inget värre. Efter Egoinas lår-inlägg började jag läsa den varje dag, och snubblade på så sätt över http://kroppsbild.wordpress.com/. Den är så jävla vacker. Alla dessa människor som är så otroligt vackra, fina och väldigt, väldigt osäkra. Är jag vacker, så är de också det. De är så jäkla modiga som faktiskt vågar klä av sig och visa upp sig, trots deras dåliga självförtroende! Det hade knappast jag vågat göra.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Egoina är underbar!!

Och du har snygga lår ffs, jag önskar jag hade ben som du! Så det så!

2011-06-05 @ 19:42:34
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

hey! :)

jag har gått vidare i en tävling som jag skulle vilja vinna så himla mycket så det skulle vara grymt om du kunde vara snäll att rösta på mig här, jag är nummer 9:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



skriv en kommentar i min blogg att du har röstat så

kommer jag att länka dig i ett inlägg senare, puss på dig!

2011-06-05 @ 20:19:40
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0