Vill ha dig i mörkret hos mig... Naaoaooowww!


Jag är olyckligt kär. Och det känns jättejobbigt och jag plågas ihjäl, det liksom har fastnat, ligger kvar i mina tankar och jag kan inte sova, jag kan inte göra någonting, jag sitter bara här i ren rastlöshet och bara.. Längtar.. Det gör ont i hjärtat!!!

Ok. Seriously. Jag vill ha vår nu. Så orättvist vädret är! Plötsligt så blir det bara soligt och snön börjar smälta och man börjar få massa förhoppningar och så fryser det till igen, såklart. Såklart! Jag som har en massa snygga vårjackor som jag bara går och suktar sönder mig efter, har en ny sen förra året som är vrålsnygg (imo) som jag verkligen verkligen vill haaaa på miiiig. :(

Och, ja, ni hajade att det var våren jag var olyckligt kär i va?... Yeah.

Har bestämt mig nu, jag ska börja ta massor med härliga vårpromenader när den kommer. Ringa upp vänner och bekanta och vara random (I like random..) och fråga om de vill gå ut på promenad. Yayness!
Påtal om att ringa så ska jag ringa Simon nu, jag tror han glömt sin tröja här.

Puss på er! <3

BTW, innan jag publicerar, jag har världens ångest, jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår... Mer om det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0