Vad händer med den här jävla världen.


För det första vill jag klargöra att jag inte dissar alla unga mammor. Vet att det är ett faktum att många klarar av det galant.

Men en av blogg.se's stjärnor är bara för jävla mycket. Den här "Micah". Blev gravid som fjorton bast, behöll barnet och födde i slutet på november, hon fyllde femton för inte så längesen. Hennes kille är arton, snart nitton, lika jävla gammal som mig. Hjälp.

Det värsta är fan att hon tror att hon är gravid igen. Men herregud, använd kondom idjutt. Eller nejnejnej, vänta, deras bästa ursäkt till att de inte använder kondom är "vi gillar det inte". Hennes kille säger att "det inte är lika skönt"... Men p-piller är inte svåra att få. Varför inte bara äta piller??
Och ännu en ursäkt - "jag trodde inte man kunde bli gravid så snabbt efter förlossningen"... Vem sexar typ en månad efter förlossningen? Det är då man tar världens semester från att ha någonting med muttan att göra eftersom man blöder konstant i typ en månad efter.

Jaha, så nu får lillbruden gå till hennes skolbal och ha världens tjockmage? Specialsy hennes klänning för att hon är så smal i övrigt men magen sticker ut som fan? Men gud, att inte folk kan tänka efter. Tjejen har inte ens gått ut grundskolan, har väl säkert förlorat oskulden för nåt år sen och är kanske redan gravid med sin andra unge. Och alla svenskar som tycker det är så hemskt med flickor som gifter sig när de är tretton-fjorton och föder ungar på löpande band i andra länder håller käften såklart.
Att inte soc gör något. Jag blir ju mörkrädd.

Och som avslut, kul kommentar:
"Barn mår bättre med syskon. ensambarn blir odrägliga, så är det!"
Säger en kommentar att det är så, så måste det vara så!
Sorry, Sol, men nu måste vi sluta träffas! Du är odräglig!

Puss på er! <3

Update:
när man ändå är inne på pinsamheter...
http://modellinglove.se/
"Jag är modell", världens dödaste ansiktsuttryck och ögon. HELT DÖD. Typisk tjej som hittar någon kompis/pervers gubbe/betalar någon med systemkamera och de knäpper lite roliga bilder, hon gör lite kul poser och JÄVLAR vilken modell hon blev, tihi! <3

Jag hade kunnat ta och redigera fett med finare bilder! Och jag har läst foto i TRE ÅR. Ååhåahahakrölarhjslkfaö. Blir galen på folk! Jaaa, okej, hela världen har blivit galna i foto och att vara modell, men vafan, du är inte modell för att du posar fint framför någon randoms kamera och du är inte fotograf för att du har en systemkamera och fotar vattendroppar hela tiden, serious shit.. :/

Kommentarer
Postat av: Tess

hahah aah fyfan sol är odräglig hahaha...



Det va inte så dyrt, det kostade 399:- det tyckte jag va jävligt bra pris faktiskt =)

2011-01-04 @ 21:15:39
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hahaha jaa verkligen! ;)



Jaa det var ju jättebilligt! :DD

2011-01-05 @ 09:30:23
Postat av: Sol

Hahaha fuck you! Jag är UNDERBAR! Så det så ;)

2011-01-05 @ 09:51:08
Postat av: Kicki

Jag vet, förlåt. ;) <3

2011-01-05 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0