Seriösa flyttfunderingar.


Det är nu roughly tre veckor kvar av januari, tre veckors flyttid. Jag funderar starkt på att packa och flytta över kläder först och främst, för klädkammaren hos mamma är det enda som är urstädat och flyttklart, jag ska möblera om i rummet däruppe innan jag börjar flytta över saker, så kläder är som sagt det enda som är flyttklart NU.

Kanske kan jag bara leva på tre set kläder de här veckorna? Tre linnen, tre tröjor, tre par byxor, öh, kanske inte tre par underkläder, men you get my point? Smart? Kommer jag klara det? D:
Vad tror ni?

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller så hämtar du bara kläder hemma hos din mamma när du behöver :P

2011-01-11 @ 20:25:04
Postat av: Kicki

Meeeh haha... Fett jobbigt D:

2011-01-11 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0