Så jävla dålig jävla fitthordag.


Jag är trött och inte alls ledig imorgon, jag ska sitta och ringa runt dryga Haningebor som ändå inte lyssnar på Radio Haninge. Jag är skitsur för att Bobo kom in och snackade när jag skulle sova, blev väl 5-6 timmars sömn, jag har hällt i mig kaffe som fan på praktiken men inte alls blev det bättre.
Jag ber Bobo om EN GREJ nu när vi ska få besök ikväll av de som ska flytta in efter oss. EN SAK, och det var att bara diska lite när han kom upp. Han sitter bara och spelar, jag blir helt galen! När ska han ta tag i sitt fucking jävla liv och ta lite ansvar?? Jag kommer avinstallera wow snart och kasta Catalysm ut genom fönstret.

I don't care if you don't, idiot.

Jag orkar inte bryyyy mig längre, så har ryggen börjat göra ont igen och jag vill bara soovaaaa.
Ja just ja, sen behöver jag egentligen jaga folk ur klassen för pengarna till flaket, för de är inkompetenta jävlar kycklingar med värre minne än mig, de har förfaaaan haft en och en halv månad på sig! 333 kronor är inte så mycket, och är det det så får de väl förfan låna av sina föräldrar som jag gjorde, skillnaden är att jag lånade 5000 av morsan för att vi skulle ha ett jävla flak! Men fuck it, är det sex (333x6 blir ju nästan uppemot 2pix, min klass är skyldig mig 2000 fortfarande woho) stycken som inte vill åka med så fuck it, då kan jag plocka in mina kompisar så kan de gå och bajsa på sig. Idioter.

Sorry, behövde klaga av mig. Hatar världen. Godnatt.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0