Plötsligt gick allt med en jävla fart.


Nu är sofforna borta, tv'n kommer kanske åka på samma gång, vi städade och tvättade hela dagen igår (FEM TVÄTTAR. Herregud) och myste lite med dipp och gott på kvällen, skönt avslut på en hektisk dag. Den känns väldigt tomt just nu och det flyger en massa tankar i huvudet, det känns ju inte bara tomt i lägenheten när man bott här i nästan två år och ser en del av sitt liv som man levt bara försvinna, en del efter en annan.. Det känns väldigt konstigt, lite disorienterande. Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen riktigt så jag fortsätter bara tvätta och diska...

Och jag tror att det är viktigt när man har så hektiska dagar att avsluta med någon avslappnande och mysigt, igår fick jag Bobo att kolla på Liftarens guide till galaxen, som jag avgudar, medan vi käkade chokladpudding och chips och dipp, fast i mitt fall fick det bli gurka. Ikväll blir det spelkväll hos Robert och Sol med lite öl och trevligt sällskap, så nu får jag sätta igång ordentligt så vi kommer iväg. :) Så ska jag få träffa puppy lite mer. <3 Drömde till och med om honom och Sitka inatt, det var sommar och jag kunde nästan känna hur huden brändes av solen, och jag tränade fotgång med båda hundarna samtidigt, haha, väldigt spännande. Men mysig känsla att vakna till, synd bara att det försvann ganska snabbt när jag kollade ut genom fönstret. ;)

Imorse följde jag med Richard till Ikea för att han behövde lite bärhjälp och jag klantade mig ganska hårt igår.. Men jag blev ganska glad av det, det resulterade i lite roligt snack och sladd med en statoil-hyrbil, han måste ju alltid köra rally brodern min... Han tyckte att man kunde passa på när man ändå inte har sin egna bil, haha! :P
Han har tydligen planer på att jag ska flytta in hos honom i sommar också och jobba på Rusta, vi får se, vi får se.. ;)

Dagen har väl varit bra hittills, I guess, jag vet liksom inte riktigt vad jag ska tycka och tänka än, allting går så fort så man hinner liksom inte tänka efter. Det blir säkert bra ska ni se! Måste bara dammsuga så ögonen slutar brännas ;)
Puss på er! <3

Update: ok, this, you gotta hear. Min ölsång, den är bäst!:

I like beer, I like beer
I like beer so very much

Puts a smile on my face
And it tastes very niiice
I, like, beeeeeer!

Bästa sången ever. Hittades på för två minuter sen av mig när jag gick till kylen för att.. Hämta öl. Halloooo, tänk lite..
Copyright, ofc... ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

jävlar 5 tvättar är starkt jobbat!! =D

2011-01-08 @ 17:06:46
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Kicki

I knoooow! Sjukt stolt, haha! :D Blir tyvärr bara fyra idag.. ;)

2011-01-08 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0