Peter08 is a jerk.


Alla bevisen pekar på att Peter, "Kissies bror", är en finnig oskuld som inte kommer ligga på ett bra tag. Eller nä, kanske med någon av de där trettonåriga "fansen" han har som är så naiva att de tror på hans jävla skitsnack och videobloggar om hur det "ska" vara i sängen och hans rating på tjejers utseende, när han själv ser ut som en myrslok.
Första gången jag störde mig på honom var ju hans sexvideobloggar som fick lite uppmärksamhet, den jag verkligen minns, det är det där han förklarar varför han aldrig går ner på en tjej. "Alltså, det är jättesnällt att ni vill göra det för min skull, jättesnällt, verkligen! Men assåeh, jag går inte ner på er... Det luktar äckligt, smakar äckligt och det SER snuskigt ut!", men det är klart, det är helt okej att doppa snoppen där. Såklart. Men frågan är hur förspelet är, vågar han ta på tjejer? Eftersom de är sååå äckliga. Jag undrar om han någonsin tänkt hur det egentligen är för tjejer som går ner på killar? En dans på rosor, absolut, fo sho..
Tjejer borde skaffa lite självrespekt alltså. Det finns en enkel regel, gör ingenting för den andre som denne inte skulle göra för dig.

Idag har han också kommenterat vad han tycker om hans systers pojkvän och ännu en gång blir jag chockad över hans otroooliga kunskaper om hur tjejer är och fungerar.
"”C” börjar då genast komma in i den här fasen då killen blir mer av tjejen i förhållandet och att han hela tiden sms:ar och gnäller om att dom ska sova med varandra."
Visst, för det är bara tjejer i ett förhållande som saknar sin partner och vill umgås och mysa... Och det är bara killarna som känner att de inte orkar, eller har tid. Det är så det ska vara i ett förhållande. Peter08, vilken smart kille.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0