Nämen!


Min bror och hans fru har köpt en puppyyyy! En pudel, visserligen, som de ska frisera och shit... Men ändå! Puppyy!

Update senare på dagen:
Nu har jag träffat puppy, och jag är officiellt nykär. Han är jättefiin, fluffig och snäll, väldigt nyfiken och sitter gärna och bara iakttar världen, han blir nästan blyg och NÅÅÅWHH puppy. <3
Kom på en till sak när Sol sa det, hon sa "vi ska ju på kryssning den 21'a" och kollade menande på mig. Ajuuustja, jag ska ju passa Sitka då.. Och puppyyyy! <3 Blir jättespännande att se hur en korkad hund (åh, förlåt baby-Sitka, but you're just not that smart..) beter sig med en smart... Det blir typ som när jag är med Elvis, min kompis som går NV, antar jag. :D

Nu, om typ två-tre minuter börjar min tvättid, har lånat morsans bricka och därmed bokat in en till imorgon också, haha. Har redan tvättat två tvättar här hemma idag, håller på med en tredje, och nu blir det två till i stugan. Fem tvättar på en dag, inte illa.. Klämmer jag in en inatt så blir det sex på ett dygn. Jag är powerquinna okej...

PUPPYYYY. <3

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Frisera och shit?? Yes, men inte en massa jävla bollar! Möjligtvis ett par dreads :P

2011-01-07 @ 21:01:17
Postat av: Kicki

Robert sa bollsvans! Jag diggar inte bollsvans! Han hade till och med ritat till en bollsvans på hunden han ritade på nyårsduken! :O

2011-01-07 @ 21:34:26
Postat av: Sol

Nja vi har sagt att OM den ska ha en boll nånstans, så är det isf på svansen. På duken var det jag som ritade dit svansen med boll, för jag tyckte inte alls att hans bild såg ut som en hund. :P

2011-01-07 @ 21:56:32
Postat av: Kicki

Hahahaha! Okej, jag hajar x) Jag drömde om både puppy och Sitka inatt, jag drömde att jag tränade fotarbete med dem O_o

2011-01-08 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0