Morgonhumör.


Morgonhumör ja. Det är inte det bästa när det kommer till mig. Särskilt inte när man sovit fittdåligt, vaknar med ont i ryggen och rabblar om att Bobo skulle börja på judo med Krull. Whaaat? Klantade mig imorse i alla fall. Bobo går upp bara för att skjutsa sin bror till jobbet, jag vaknar upp jättesnabbt och tjugo minuter senare ringer min väckarklocka. Jag blev skiiiitsur och skulle trycka på snooze men råkade stänga av det. Nyvaken som jag är trycker jag in nytt larm och då blir det alltså halv sju igen, jag tänker inte på att den tiden har passerat för bara trettio sekunder sedan. Nä. Så Bobo kommer hem och säger att klockan är sju och jag tänker "fuck, jag måste gå upp, vilken tur jag har att Bobo väckte mig", kollar på klockan och ser att den är 07:33. Bussen går om mindre än en timma. FFUUU.. Hann äta frukost i alla fall, men blev bara frustrerad eftersom jag var trött och Bobo var en idiot som låg och kommenterade allt jag gjorde och frågade vad jag skulle göra när jag satte på datorn och shit. Det gör jag alltid ditt jävla pucko, låt mig bara vara, jag var streeeesssad. Det blev ju knappast bättre av att han låg i sängen och jag ville inget annat än att bara gå och lägga mig igen...

Jag hatar mitt liv. Tänk att hamna i koma, så underbart. Jag vill bara soooovaaaa..

Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Tess

jag verkligen hatar att känna den där stressen... fyyyy!! stackare! och ja man ska va tyst när nån är arg och stressad... dumma bobo

2011-01-26 @ 14:15:55
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0