Mm, trevlig kväll!

Det blev som sagt spelkväll ikväll hos Robosol, jag spelade lite Donkey Kong på Wii men var mer intresserad av Angry Birds på broderns HTC desire till slut... ;) Sen kom tjejerna igång och började snacka lite skit, så då var det mer intressant, det slutade även i att jag blev facerapead, misstänker att jag glömde logga ut min fb från Sols dator så det var väl hon som skrev att jag älskar regnet, det roliga är att jag GÖR det, det är skitmysigt! Lite omväxling.. Jag drömde om lite sommar och Bobo är jättesnäll. Bara så ni vet. Jag vetefan, han kom bara in helt plötsligt och sa att han inte är dum, så jag kände mig lite tvungen att skriva det. ;) Okej, vart var jag? Justja, jag drömde om sommaren och sen regnade det, slump? ;) Antagligen, ja.. Men man kan ju önska att våren kommer AStidigt och helt plötsligt så har vi sommar i april som håller i sig ända till september och så kan vi ha det så, tycker jag!

Micke, Simon och Bobo (några av alla favoritpojkar jag har <3 De gör mig barnsligt glad) är i vardagsrummet nu (utan soffor) och undrar varför jag inte kommer ut. Jaaaaa, jag undrar det ja, det kan ju inte aaalls ha med att göra med att jag inte tycker om guitar hero.. Jag hatar verkligen gh, åååh, jag är så jävla trött på det! Come to think of it är jag ganska trött överhuvudtaget.. Så jag ska väl börja städa ur sängen och börja sjasa ut folk sen.

Allt är ju såklart inte tipp-topp, som vanligt. Fick höra ikväll att en god vän kanske åker in i fängelse i april/maj, det får fan inte hända.. Killen är världens snällaste, hurfan kan han bli dömd för något sånt idiotiskt. Kanske inte får träffa honom då på ett och ett halvt år, fan vad deppigt. :/
Men förhoppningsvis så löser det sig.. Förhoppningsvis. :)

Puss på er! <3

Update bara typ tjugo minuter efteråt:
Kollade in tjejerna som ska flytta in i våran lägenhet, tydligen så är det helt klart, de verkar ju trevliga (hörde skvaller om det i alla fall), men jag är ändå lite nervös inför imorgon. Det känns ju fortfarande som om de kommer in i MIN lägenhet, in i mitt allra privataste, så det känns jättekonstigt.. Blir ännu mer olustigt när jag såg att de är skitpepp inför att flytta in, det är ju inte BÄSTA lägenheten, chilla.. Det är ju fortfarande en massa saker man måste tänka på när man hyr i andrahand, tänker de ens på det?... Posten måste komma tillrätta helst minst 2 ggr i månaden, det måste vara ganska tyst för grannarna om att man hyr i andrahand och inte har kontrakt, man får hålla allting ganska tyst för störningsjouren har redan kommit hit två gånger medan lägenheten har stått på Charlotte, fick jag höra nyss, så har man fest och de kommer igen blir det väl antagligen böter? Jag vet inte hur det där funkar, men stackars tjejer. Ta det lugnt. Egen lägenhet låter awesome men det kommer med en jävla massa ansvar, chilla...

Nä, fyyyy, man kanske ska sova så man inte är jätteseg imorgon. Det skulle ju vara jättefint. Måste ju fortfarande dammsuga imorgon och torka av spisen.. Åååhåhhjhh jag hatar att flytta, det är fan det värsta jag vet.

Kommentarer
Postat av: Sol

Hehe det var faktiskt Robert som skrev om regnet, den senaste för ett par minuter sen var däremot jag :P

2011-01-09 @ 11:49:33
Postat av: Sara

Men hallå, man kan åka till och hälsa på i fängelset också!

2011-01-09 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0