Men vafan är det här för jävla skitdag bajshora skitskistksitkit..



Den bilden. Kepsen. Helt okej va? Jag har inte bara varit emo, jag har varit wigga också, naiz liksom. Jag har kvar den kepsen, har dock inte använt den på ett jäävla bra tag... Men den kostade ju några hundringar, och den är i jävligt bra skick så jag hade tänkt att sälja den. ELLER HUR DET GÅR JU FITTBRA NU.
Jag hatar Bobo och hans äckliga så kallade vänner som bodde här!! De, eller HAN, hade ställt ett par äckliga jävla bajsskor på min keps och den har helt tappat formen, den är inte FIN och den kommer aldrig bli det igen, kommer aldrig få tillbaka formen. JÄVLA SKISJTIHSITHAIT. Det var de pengarna liksom...



R I P kepsen... I loved you dearly.
Men nu måste jag erkänna att jag lägger upp extra mycket bilder bara för att DAMN jag var ju hot för två och ett halvt år sen... Klicka på den lilla bilden, how skinny?! Det var innan man växte upp for real..

Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0