Lite lagom stress!

Yeah, som sagt, det är dags att flytta nu under januari. Jag och Bobo har tagit våran tid, trots att vi borde stressa lite mer.. Är trots allt ganska stökigt här och vi har en massa skit överallt.
Pratade nyss med Charlotte också och hon har hittat någon annan som kan flytta in redan, det är ju jättebra för henne! Så slipper jag få dåligt samvete också eftersom det var jag som fick ta smällen och ringa henne med så kort notis liksom, fastän Bobo sa att han skulle vänta tills när han morsa flyttat med att flytta hem... Thanks alot mate! Men nu löste det sig jäkligt snabbt så jag behöver inte vara orolig för att jag sätter henne i en dålig sits. Däremot så vill ju den nya hyresgästen kolla på lägenheten, gärna i helgen!
AHA OKEJ.
Så jag chillar lite nu sen ska jag diska hade jag tänkt sen funderar jag på att tvätta under natten och hänga upp den imorgon så kanske jag hinner med tre tvättar hemma på ett dygn? Boka tvättstuga, kanske?? Lite lagom jobbigt i snön men GAAAH, måste städa! Ska gå flera vändor ner och slänga kartonger och glas (har gamla pizzakartonger, glasflaskor från diverse alkoholförtäringar och ölplatts-kartonger lite överallt.. Bra intryck!) och så måste jag panta för det gömmer sig colaflaskor precis överallt! Jag har precis börjat tillfriskna också så jag får passa på med den lilla energin jag har, hohoho... Ja, men det löser sig. Bobo är ledig imorgon. Jag får sparka honom i rumpan.

Puss på er! <3 And wish me good fucking luck!!

... Just saw something. Jag har ju byggt upp ett torn bredvid mig av kvällsölen jag tar då och då. Alkis much, haha? Orkar inte bortförklara mig, alkisstämpla mig du! ;) Och alltså... Det är ett långt jävla torn. Good att jag såg det, då kan jag ta bort det på en gång, hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0