Jätterörigt inlägg...

Okej jag har faktiskt tänkt i flera dagar att jag ska skriva om nyår men jag har slutat sova igen, yay. Har levt med konstant huvudvärk i över två dygn också så det har väl hjälpt till lite med att ta slut på orken så snabbt. Kanske blir bättre imorgon, då ska jag flytta över katten till mamma, för att lugna ner stressen så kommer jag också sova där med henne så hon känner sig trygg. Första gången på säkert över ett och ett halvt år som jag sover där och mamma är hemma.. Hurfaaaan ska det gå.. :P

Anyways, nyår i kort: dans hos Frida, raketer vid stallet, stört mycket blötsnö som sabbade hår och smink, mycket filmande och skumpa blandat med snö, hem till Frida igen och tempot är inte lika högt, alla är lite trötta efter promenaden, mer dans, Frida ska ringa taxi och vi tolkar det som att vi ska gå såklart, trots att taxikön är på två timmar, vi ska till Kullis fest istället, vi hamnar i bråk vid busshållsplatsen och jag fick en hård jävla knuff i bröstkorgen varpå jag börjar skälla, ingen fick i alla fall mer smällar, så vi drar vidare... Vi bestämmer oss för att gå till Kullis och hamnar jättevilse, vi skulle gå till Lagergrens väg och alla går in på Strandallén och hamnar vid strandbadet, awesome. En promenad på runt en halvtimma, kanske mer.. Så vi skiterit, går till pizzerian på strand och väntar på Bobs som tack gode gud var vaken. <3 Han kommer och hämtar oss och Läppen står och ringer ambulans och polis för att få hem hans jättefulla tjej?... Bobo frågar mig "vet han att jag har bil och att han kan få skjuts?" och jag svarar "eeehh... Ja?...", han hajar till slut iaf att Bobo kom med bil och inte flög dit, så vi kör till Liljan, my hood <3, och sen till Mellis för att lämna Malou och till slut hem. Jag däckade med klänning och smink och hela grejen, inte för att jag var packad, utan för att jag blivit spiknykter och extreeeemt trött. Drog till slut av mig klänningen (kändes som om jag hade skärsår under armhålorna av BH'n.. hatar att vara tjej) men sminket fick sitta kvar.
Jag var jättevacker när jag vaknade.

Idag har jag bowlat.
Igår har jag träffat Krull (men Bobo snodde honom så satt de och snackade wow) och sen käkat med familjen, FYFAN vad de kan skrika! När man har ont i huvudet och är asatrött och dessutom får i sig ett par glas vin som bara gör det värre så är det inte naiz. Alls. Och man har INTE lust att sitta och spela familjespel i två timmar, nääää usch...
Nu ska jag sova iaf. Kul grej: jag ramlade in på banan när vi spelade bowling, skrattade så jag fick ont i magen. Jag fick smeknamnet Rännan.... Jag brukar vara hyfsad bra på bowling. Skyller på huvudvärken.
Nu ska jag vara tant och sova tidigt. Natti!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0