How do you know you're right, if you're not nervous anymore?

Nobody ever had a dream round here,
But I don't really mind that it's starting to get to me
Nobody ever pulls the seams round here,
But I don't really mind that it's starting to get to me

I've got this energy beneath my feet
Like something underground's gonna come up and carry me,
I've got this sentimental heart that beats
But I don't really mind that it's starting to get to me

Now, so why do you waste my time?
Is the answer to the question on your mind

Börjar bli mighty-tired. Inte bara för att jag sovit dåligt, utan över huvudtaget. Det här är en sån där dag jag bara känner ingenting. Jag kommer hem efter två dagar och köket är en mess efter att jag verkligen kämpat för att hålla det uppdiskat och fint eftersom vi faktiskt ska flytta om en vecka... Men jag blev inte arg, jag kände ingenting. Läste igenom mailbråket med pappa, ett år gammalt, woopwoop, brukar alltid gråta när jag läser det, det rör upp gamla känslor. Men jag kände ingenting.
Och tristessen lever loppa i min bröstkorg, men jag är så trött på att det är same old people hela tiden, jag älskar dem, men det blir för enformigt. Jag behöver något nytt.

Kanske dags för förändring? Och som ni vet, eller, några av er vet, alltid när jag börjar tröttna på livet gör jag någonting med mitt hår. You know. Jag har planer inför våren...

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0