Hot patootie, bless my soul!


I really love that rock 'n' roll!



Awesome song...

Har spenderat kvällen med att flytta över första lasset till morsan, en flyttlåda med kläder och jag påmindes om hur otympliga de där jävla lådorna är. Även när det inte är så sjukt tungt så blir det ändå jobbigt och ansträngande för det finns verkligen inget bra sätt att bära dem, men kläder är överflyttade nu. Knappast alla... Men lite i alla fall! Sen blev det middagen, jag har världens bästa mamma. Jag ringer och säger bara "tja, äre middag eller?!", och två timmar senare blir det mamis gryta som är den bästa i världen. Bezt.

Efter det träffade jag Krull och tog en öl i kylan. Jag kom nämligen på att jag saknat att bara sitta med en vän och ta en öl och snacka, så det gjorde vi. Myyys!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0