ffffuuuuuuuuuu....

Jag trodde bara att jag slutat sova, att det var därför jag hade så ont i huvudet och var så trött, jag trodde bara att jag fortfarande var hes efter nyår...

Igår när jag skulle sova var jag stekhet, kändes som om huden nästan brann och jag var varmare än Bobo, vilket aldrig händer... Jag vaknade flera gånger under natten för att jag var så svettig och huvudet dunkade obehagligt. Idag har jag ont i varenda led i kroppen, jag mår illa, huvudet känns äckligt tungt och jag växlar mellan att frysa och svettas, skiiiiiiiiiiiit. Jag vill inte vara sjuk, fyfan!

Jag vet att vi ska ha en termometer någonstans, så jag ska försöka leta upp den... Om den är hos mamma så ska jag ju ändå dit ikväll, så vi får se...
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0