Fan vilken skiiiiitdaaag!!

Igår jag kom hem till... Inget internet? Men gud vad trevligt. Det hade ju funkat tidigare på morgonen? Men näää.. Hora. Blev grinig och gick och la mig, vaknade helt haschig och behövde springa direkt upp till centrum för jag hade lovat att möta Sara och låna henne pengar. En kvart efter att jag precis vaknat upp i sängen var jag i centrum, höhö. Jag var fortfarande jävligt slö och nyvaken, så haschig is an understatement. Fyfan vad flummig jag var. Killen på teknikmagasinet tyckte nog det var jävligt awkward, vi stod och kollade möjliga presenter till Saras styvbror och jag tar en clone-a-willyförpackning och ba "HÖHÖHÖ den häääär kan han få! <3" och när vi står och kollar i prylbibeln med killen i kassan så vänder jag mig HELT random till Sara och ba "MEN. Du skulle köpt chokladsnoppar till honom!!", stackarn bara rooodna, vad gölligt.. :D

Nu sitter jag i alla fall på morsans horlaptop. HATAR LAPTOOOPPPSSSS. Justja, bar över datorn igår kväll på en gång eftersom internet ändå inte funkade.. Då funderade jag halvt seriöst på att faktiskt skaffa mig en laptop men neeeej. Hatar musplattan, för jag vill alltid lägga händerna där på, så musen flyttas och hoppar iväg, under tiden som jag skrivit detta inlägg har det redan hänt två gånger... Hate.

Jag vet inte riktigt vart jag vill komma, allt är bara skiiiit. Stressad och sur och trött! Fan vad gott jag kommer sova i februari... Ville väl mest bara skriva av mig, får ju bloggabstinens...
Ska strax iväg och möta folk i Centrum, så ska vi ta bussen till Trollbäcken, Alléplan, och käka på kinan där. Bästa avslutet på en fittig dag? Alla borde i alla fall veta att Peking är bättre än bajskinan i Centrum, det är bättre kvalité på maten och billigare..... You should try it!
Dock, aldrig mer kinamat på första dejten... Uuuuhh...

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Benji

Tack! Alltid trevligt med någon som tittar in på bloggen, trots inaktiviteten! :D

2011-01-28 @ 23:10:43
URL: http://benjifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0