Dubbelinlägg idag, wohoooo..

Yeas. Dubbelinlägg.

Nu har de varit och kollat på lägenheten och allt är över, skööönt, nu behöver jag bara fokusera på flytt och städa när allt väl är borta... De som var här var trevliga, helt okej, eller nja. Blev väl fan irriterad när de stannar vid avloppsbrunnen i badrummet och jag står PRECIS bakom, de ser bara inte att jag gick runt, men de borde ha typ antagit att jag stod kvar i toaletten och kunde höra vad de sa. En av tjejerna kläcker ur sig "men guuuud vad snuskigt! De kommer väl städa upp efter sig sen??", NÄÄE, vi har aldrig flyttat tidigare i våra liv, vi vet inte hur man beter sig, vi ska grisa ner extra mycket nu så att ni får städa det sen, hohohoho! IDIOTS! Jag stod ju som sagt precis bakom, så jag säger bara "ja, det är klart vi städar innan ni flyttar in". Fan vad förvånad hon blev över att jag stod precis bakom. Hon kunde ju varit smidigare.
Ringde morsan precis efteråt för att klaga av mig, för jag har städat upp som fan för att de inte ska bli helt bananas och de reagerar över avloppsbrunnen? Man brukar inte direkt spana där och för övrigt brukar det bli jävligt grisigt just där i alla hushåll, särskilt här eftersom inte bara vattnet från duschen åker ner där utan även vattnet från tvättmaskinen, det blir lite läckage här och var som damm fastnar i, det är inget konstigt med det. Mamma tyckte i alla fall att det var lagom fräckt att stå och snacka om oss helt öppet men inte till oss. Inte konstigt egentligen att mamma också blev upprörd, det var ju hon som uppfostrade mig... Hon kunde ju skött det lite smidigare, typ frågat oss lite lätt "meeen ni tänkte städa upp och sådär?", utan att låta dryg, och så skulle det bli skitbra. Men nä, man har ju aldrig sån tur.

Fan vad jag ser fram emot att sova.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0