Det finns för många...


It is like I'm always thinking to myself
I'd like to meet someone else

Darling, don't give me shit
'Cause I know that you're full of it
You're full of shit

I'm sitting with my friends
Getting drunk again on wine
And I think about you

You don't have to think about yourself
All the time, you're full of shit
You know you don't
No, you don't have to be so up yourself all the time


You could come round mine
We could drink some wine
In the summertime
It could be quite nice

Actually
I think I might just have the bottle
To myself


Det finns för många jävla idioter som bara tänker på sig själva, på sina jävla känslor och på sina jävla rädslor.

I have a confession to make, jag är den mest fördomsfulla människan jag vet, det finns INGEN jag känner som har så många fördomar som jag. SKILLNADEN är att jag är beredd att dö, om inte jag ger denna människa jag har fördomar om, en chans att bevisa mig rätt eller motbevisa mig. Alla förtjänar en fucking chans oavsett vad ditt sinne säger, koppla av allting som hjärnan säger, den är ändå bara ihopbyggd av dina normer och genus, sånt som du blivit uppfostrad till att tro. Psykologi är en börda och en genväg genom livet, allt på samma gång. Men mainly visar psykologikurser dig bara om hur fucked up din uppväxt har varit, trots att den många gånger liknar den som många andra fått, självklart finns det skillnader. Det är därför vi är unika. Men i grunden är vi alla människor.

Impulsivt rabbel, I like. Jag tror jag försökte vara insiktsfull, vad tror ni? Jag hoppas jag fick in något ord som fick dig att tänka efter i alla fall, om inte, stanna upp nu och tänk efter. Tänk på de ni inte riktigt känner och tycker är lite weird. Har ni någonsin pratat med dem ordentligt?

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0