Blev lite arg...

                                

Jag skrek rakt ut alltså. Inte okeeeeej om jag skulle bli stenbock, många som jag verkligen verkligen verkligen (and so on) inte tycker om. Henrik är bara ett exempel, fyfan... Men fick senare höra att det var felaktigt, iaf enligt http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5919700... Skönt det. Jag är fortfarande vattuman.

Lugn dag idag, vi hade en spännande, eller kanske inte spännande.. Nvm. En övning i alla fall, ni vet fyra hörn. I love that shit. Inte nog med att man bokstavligt talat tar ställning till en viss sak, det startas väldigt lätt diskussioner också, I love diskussioner! Jag kan sitta och diskutera olika saker jag brinner för hur länge som helst. Och som ni vet så leder en diskussion gärna in på en annan, så fortsätter det så. Don't mind if I do!

Fast idag har jag pratat sådär lite för mycket och lite för högt igen. Ibland önskar jag att jag bara kunde lyssna på mig själv och på så sätt kunna sätta handen för käften lite då och då, haha. :D
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0