Baiz.


Sitter i skolan och har fotolektion, men som vaaaanligt så är inte fotolektionerna riktiga lektioner. Lars, våran awesome norska lärare som säger "ett miljö" istället för EN, har sprungit iväg för att trixa i studion, de har bestämt sig i kommunen för att göra om det till skyddsrum tydligen, woooohoooo... Så de ska riva ut precis allting, riva väggen mellan mörkerrummet och studion som är idag och göra om. Och de påstår att det kommer vara klart om två veckor... Pfftt, hahaha, eller hur! Det kommer ta minst en månad, vi har ju spjälar i taket som blixtar hänger i, spjälarna är fastsatt med betongblock, det kommer ta en evighet att riva ut... Skitkul när man har flera fotouppgifter att göra. Funderar på att samla ihop en grupp ur klassen och storma Nacka Gymnasium eller något och sno deras studio...
Vi fick också höra idag vad TyGy's "grotta" är för något. Det är ett rum under skolan med supplies som vi ska ha in case of war. Snabbkaffe, alvedon, ficklampa och radio. How cute. Vi ska leva på snabbkaffe. <3 Som dessutom har gått ut '96. Jag längtar till krigstider alltså.
Men jag måste ju säga, jag skulle föredra att hänga i en fotostudio om det blev krig istället för att sitta fast i källaren på Graniten där folk typ festar? Jag vetefan, men det finns typ lite flaskor där och glassplitter och shit. Naiz.

Anyways, vi har fått en ny uppgift, vi ska göra ett bildreportage. Jag har inga intressen, vafan ska jag fota?! Jag och Elina brainstormade lite och kom fram till att jag är mitt egna intresse. Jag kan fota mig själv! "Här är jag när jag är nyvaken", "nu sminkar jag mig", "såhär ser jag ut när jag äter" *insert not so pretty faces*. AWESOME!! Hon sa dock att jag borde göra det bara till bloggen. Nääääää... Eller? Skämmas eller göra en kul grej av det? Vad tror ni? ;)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0