Amen guud vad trevligt!...


Har en ledig dag idag, tredje dagen i skolan skulle det varit men nepp! Vi får studiedag!
Asnice att när man är ledig på en måndag så måste man ha skitont i ryggen, jag känner mig som Quasimodo. Ser säkert lite roligt ut, jag får typ twitches ibland och rycker huvudet bakåt för att det gör så ont. Det är vänstra skulderbladet som det är något fucked up med, musklerna har väl slagit knut på sig igen, kan inte göra så mycket med vänstra handen/armen heller. Jag vet ju inte vad man ska göra! Har försökt nå ner för att ge mig själv lite massage, det gick ju sådär... Mmm, Fonzi... Om man bara hade haft pengar alltså, då hade jag ringt honom för att se om han har tid redan idag eller imorgon, men nä. Med flak och allt vad det är så finns ju inte så mycket pengar över.. Vad ska man göra då? Härda den och försöka röra på vänsterarmen skitmycket ändå? Veva runt den? Ajajaj.. Eller så tar man bara en treo och försöker bita ihop, det går säkert över.

Puss på er! <3

Update:
Fick tipset att lägga mig på golvet med benen på ett bord och försöka slappna av, det gick sådär, började böla... Det gör så enormt ont! Hur fan ska jag kunna sminka mig, eller klara av att gå ut, eller ens ha bh på mig?! Jävla skit!

Update, igeeeen... Mamma tycker jag ska uppsöka läkare, haha, awesome. Really. Awesome.
Visst tycker jag också att det är konstigt att det finns tusentals människor i samma ålder som jag, som sitter mer vid datorn och hänger med ryggen och har dålig hållning, men varför har jag så extremt ont?! De klarar sig, medan jag bara får massa besvär. Men läkare?.. Det kan bli dyrt, det kan bli skiiit... Tror ju inte heller att någon kota sitter fel, det hade väl Fonzi känt? Men åh, muskelinflammation eller vad som helst, jag pallar inte. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0