En trött morgon.



Jag diggar Rihanna, she so bootylicious. Hon har lår, hon har en grym röv, muskler, tuttar och framför allt, en spretig attityd som säger she don't give a fuck. Där har vi en riktig role-model. Varför en sån stark karaktär väljer att göra en mix med trasiga Brittan Spears och totalförstöra hennes låt är en annan sak, synd att även de bästa ska vara så PR-törstande.

Nu har jag suttit i en timme den här morgonen och letat lägenhet på bostad bums. Hoppas innerligt på en trea som är någotsånär fräsch, egentligen bryr jag mig inte så mycket om själva lägenheten i sig, jag vill bara ha någonting jag kan kalla hem, det kan jag inte här. Kan ju knappast låtsas som att jag inte heller är lite avundsjuk på dessa utan jobb som ändå får lägenhet, tjoff, bara sådär. Som har föräldrar som ordnar allt åt en. Fan alltså. Okej, min mor har väl också erbjudit sig låna mig pengar för att jag ska kunna köpa lägenhet. Typ ett ombyggt förråd som blivit en etta med minimal kokvrå. Yeeeessss...

Varför jag inte uppdaterar så mycket just nu är främst för att intresset svalnat och tiden har inte räckt till, men intresset har ju främst svalnat för att mitt tangentbord är cp. För varenda gång jag trycker på caps öppnas favoritfliken. Varfööööörrrrrr. Shift vill jag knappt prata om, här får ni se vad jag får upp om jag försöker göra ett utropstecken, ni vet, om inte hela sidan laddas om.. Nä, den ville inte. Laddade bara om sidan, och stängde av mitt ljud av någon anledning. Fattar inte, orkar inte, ska kasta ut hela skiten alltså.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0