What teh fudge es theees?!


Berättade ju för ett par veckor sen att jag börjat väga mig varje kväll, eller nååh, varje gång innan jag duschar iaf, så det blir varannan ungefär. Har börjat få en glädjechock varenda gång numera...

See, jag äter godis. Nomnomnom! Chips är dock en favorit och det slinker ner en påse per vecka, tillsammans med en tvåliters-cola. Jag ÄR inte nyttig och har aldrig påstått det heller, jag käkar nudlar dagligen och sitter vid datorn väldigt gärna. Jag går dock väldigt mycket, men knappast mer än vad jag gjorde när jag bodde med Bobo, med allt kånkande av mat som det var hela tiden and whatnot. Mammas mat, pheew, don't get me started! Gammal som hon är älskar hon potatis, riiiktig grädde och sånt. Hon är ett fan av tallriksmodellen á la 60-tal liksom.

Men ändå... Så har jag gått ner fem kilon på en och en halv vecka? Inte för att klaga men hur fan gick det till?! Jag känner mig mer tjockis än någonsin men allting bara rinner av, NICE! Ett kilo till då, sen kan jag stanna, woopwoop! Min idealvikt nästa!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0