Sanningsdan


Ner för backen
Över torget
Finkammen efter alla som gjort dig ont
Jesus sa "vänd andra kinden"
Vända kinder är det enda som jag gjort!
Nerför backen
Över torget
Åh, jag älskar, älskar den här stan
Rak i ryggen
Drick champagnen
Flanera över cykelvägen sanningsdan

Något spännande har hänt med mig, revelation, idag! Nyss! De där stunderna man tar för att tömma kattlådan är riktigt filosofiska serni!

Ni ser, plötsligt har jag blivit väldigt glad. Typ fånigt, barnsligt glad, jag skrattar ofta och mycket, drar dåliga, tråkiga, ibland grova och råa skämt som jag inte gjort på väldigt länge, skojflirtar lite med allt och alla, bara för att det är sån jag är. Och det är underbart! Inget är så upplyftande än att plötsligt börja le mitt bland främlingar bara för att jag är så fantastiskt glad för absolut ingen speciell anledning. Samtidigt så har jag blivit jävligt ledsen och arg, vilket också känns otroligt upplyftande.

Plötsligt har det liksom blivit okej att vara fånig, töntig, fnittrig, pladdrig, gråtig och sur som en fucking citron. Det är okej att vara lättirriterad, det är okej att komma hem och gråta utan anledning, det är helt okej att vara mig människa och ha känslor!
See, now I'm finally over you. For good! Couple of days ago, you asked if I ever thought about you, sure I did, but never in any good way. But never again! You're gone and my insecurity's with you, it was yours all along.
Miss positive all over again! <3

Puss på er! <3

I want to hate you half as much as you hate yourself
You know I can crush you with my voice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0