"Mina grejer"...


Kul alltså, den senaste veckan har jag funderat och diskuterat om vad som är "mina grejer". Det blev fan ett par stycken..

1. Strapon-skämt. Seriöst, jag vet inte om någon som umgåtts med mig när jag är flummig inte hört ett strapon-skämt. Jag brukar dra den väldigt mycket för killar, typ om att vi ska sexa och de säger "JAG BANGAR INTE" och jag svarar "aaahh vänta ska bara hämta min strapon"... Deras miner <3 Det är många som helt seriöst har trott att jag har en, haha!

2. I just had sex. Låten...

3. Ordet skevt. Är det verkligen så få som säger det?

4. Sssscch... Pedobear-mode... Ssschh, allt är okej.. *klappklapp*

5. DET HÄR HÄNDER INTE, referens --> http://www.youtube.com/watch?v=4ol3dDzgHrs HAHAHA så jävla bra.. <3

Eh. That's it. Jag tänkte faktiskt skriva något längre om det men jag är faktiskt ganska trött. Fact; det är svårt att sova när det är två spelande, dygnande femtonåringar i rummet, blattar som går fram och tillbaka under fönstret, två väckarklockor som går igång klockan fem och ett jävligt varmt rum och en snarkande man (jag brukar kalla honom pojke men vill inte riktigt det längre. He so handsome, pojkar är inte handsome) precis bredvid dig som försöker putta ut dig över kanten på hans 160-säng... Aaargh! Men.... Mysig natt ändå, tihihi! :D

Idag har jag solat. I en och en halvtimme! Fick inte ens en liten jävla rand... SOLARIUM IMORGON FÖFFAAAN!
Puss på er! <3

 Just ja.. Den här går på repeat?... Jag tycker inte ens om den till en början, men nu kan jag inte sluta knarka den. Varför vafan?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0