Mi amore vole fe yah


I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, born this way

ÅÅH! IDAG ÄLSKAR JAG MÅNDAGAR! <3

Känns som om det mesta (!! lägg mycket tyngd på "mesta", allt kan ju inte alltid gå bra you know!) går bra just nu. Jag känner mig pepp, inte särskilt fräsch kanske, men ändå upplyft på något sätt, ny. Det är en konstig känsla, särskilt på måndagar? Är inte det här en vanlig lördagskänsla för mig? Det gör mig lite förvirrad, jag borde inte vara så pepp och glad, jag borde sitta här och vilja dö som vanligt på måndagar... Men varför grubbla varför jag är glad, det känns ju lite skevt hörni?
Idag ska jag hetssälja biljetter till skivan så att den blir fucking av! Om en kvart blir det lunch med Jennifer och efter skolan kommer jag säkert krascha hårt i humöret eftersom jag är så pepp nu, har sovit alldeles för lite för att kunna vara såhär glad hela dagen, haha! Ääässch, det är ett senare problem.
Idag har jag till och med varit glad över vädret. Det skulle bli fett med sol igår, men det var dimma och regnade istället. Idag var jag riktigt, riktigt glad för det när jag såg hur mycket snö och is som försvunnit. Jag är verkligen konstig idag. Men det ska ju såklart inte hindra mig från att kolla vädret och se hur fint det ska bli om några dagar... :D

Allting löser sig babydolls, puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0