Mi amore vole fe yah part II


AHA! Det var därför jag var så glad imorse, idag, jag visste att det skulle bli en bra dag helt enkelt, jag måste känt på mig att något skulle ta en totalomvändning. I knewwwww it!

Och nu är jag så uppspelt och kelsjuk så jag kommer nog inte kunna sova. Eller, kanske efter att ha kramat sönder katten. Wieh! Livet leker och alltiiiing verkar lösa sig! Sen kan vi ju, just nu i alla fall, ignorera det faktumet att det snart är praktik igen och att jag har sockerpillervecka.

Before you met me
I was alright but things
Were kinda heavy
You brought me to life
Now every February
You'll be my Valentine

You make me feel
Like I'm livin' a
Teenage dream
The way you turn me on
I can't sleep

I'mma get your heart racing
In my skintight jeans
Be your teenage dream tonight
Let you put your hands on me
In my skintight jeans
Be your teenage dream tonight

Puss på er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0