And I need to take a pill to make this town feel okay.


Nu börjar nedräkningen, idag.

En ipren idag, kanske en till,
fem imorgon, (no joke)
tre på fredag,
kanske en eller två på lördag...

Right now I love my life, really. Jag har känt mig jättefittig och otrevlig idag, men det var nog mest i mitt huvud, hade elaka tankar om allt och alla. Lovin' the pms!! Vad jag älskar ännu mer är att börja böla på praktiken för att man hör en viss låt, ingen såg, tack gode gud!

Däremot kan jag utan sarkasm skriva att jag älskar min mamma som får bra cravings under rätt tillfällen, pizza härnäst, wooopwooop! Det är okej att tjocka sig under sockerpillesveckan... Dessa stunder + när man är bakis, haha!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0