Am I more than you bargained for yet?...


Funny thing, det som hände idag. Jag nämnde ju "Sugar we're going down" igår. Idag fick jag en länk på min wall på facebook där en gammal, gammal dejt och numera god vän hade hört den här låten igen och tänkt på mig. Och jag blev såååå glad när han skriver "Fråga mig inte varför men det här är fan din låt. Grattis..? haha! Jag minns att jag klistrade fast dig på den där låten när vi sågs där för typ tre år sen." naaaaaw. Vi pratade också om citat ur just den här låten och hans favorit var lätt "Oh don't mind me I'm watching you two from the closet
Wishing to be the friction in your jeans", den är också en gammal favorit of mine :D Mennnn när det kommer till kritan kan jag aldrig bestämma mig för ETT bra FOB-citat, lika bra att köra dem allihopa gång på gång på gång, typ en hel låt.
Han passade ju dessutom på att ge dem beröm för videon till låten, "btw, hur underbart är det inte att se vanliga människor med vanliga utséenden i en musikvideo! fuckn-a!" hell yeah. I och för sig är den här videon ganska low budget.... Men ändåååå, it's cute!





I'm just a knotch in your bedpost, but you're just a line in a song!!

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0