Aaah! Kallt!


Okej, kom precis in ifrån att ha varit ute på promenad/träffat vänner och känner att jag inte kan ta bort sminket just yet, fryser satan om händerna! De är inte lite lila nu alltså... Kul med varmt vatten på dem nu.. Så då bloggar man så länge för att värma upp fingrarna såklart! Lite stelt bara, så hoppas ni har överseende om det smyger in slarvfel kanske i texten. ;)

Som sagt, träffade först Sara då för hon skulle låna stayups av mig, jag fick tillbaka mitt linne som tack, haha! Tidigare hade hon och jag varit i centrum och blivit bästisar med killarna som jobbar på Mobilizera mittemot Team Sportia, vi hjälpte de plocka ihop butiken och grejer, eh, random! Men de som känner mig vet att jag totalt avgudar random trevliga främlingar, jag blir så glad i hjärtat av sånt, känns som om man säger hej till någon random för att göra någon främling glad är man typ psykiskt sjuk eller något. Bra och trevliga främlingar is guuut! Anyways, såklart slutar det dock med att ena killen frågar "lust att hitta på någon ikväll elleer?" och jag svarar bara rent automatiskt "nä". Kort och koncist. Ganska elakt dock... Får eh, vara lite trevligare imorgon då vi lovade att hjälpa till plocka ihop igen... Varför gjorde vi det, haha?!
Resten av kvällen dock, när jag sagt hejdå till Sara, spenderades med Taylor, vi tog några cigg och snackade skit i, eh, tja, över en timma i alla fall! Det var astrevligt, vi har ju liksom precis allt att prata om nu när vi fortfarande är "nya" med varandra om man säger så, vi träffades för första gången för ca en månad sen på en fest ute i Brevik och har sms'at lite sen dess men inte direkt träffats och snackat, men nu gjorde vi det alltså! Bra initiativ av mig, yeeees. Är man lite socialberoende så är det fajn att få bättre kontakt med någon som bor nära en, så säkrar man sina kontakter liksom när man behöver ciggsällskap, haha! Nä, det låter som att jag utnyttjar honom, vad hemskt. I don't. Bara så ni vet.

Insåg i alla fall att min blogg blivit mycket av en musikblogg, och det var ju inte meningen... Tänkte därför att det skulle vara trevligare med lite text, men nu vet jag inte ens vad jag skrivit, minns knappt haha!! Kul läsning när det inte direkt ligger någon tanke bakom, njäää..? Ska nog sova nu alltså.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0