Varför är ingenting okej för mig?

Blev förbannad igår. Ovanligt vaaaa?
Läste på facebook att våran trevliga tillfälliga inneboende hade skrivit "förstår inte mig på folk som bara tänker på sig själva och skiter i att andra blir lidande". Nu är jag ju inte riktigt säker på att hon menade mig och/eller Bobo eller hennes kille som hon klagar på 24/7, men jag blev i alla fall sur. Fan, kan den där tjejen aldrig vara glad för det hon har, eller för att hon överhuvudtaget har någonstans att bo? Visserligen jävligt tillfälligt. Men ändå.
Så jag skrev i alla fall på min facebook "snart är det bara jag och Bobs igen! <3". Efter en dryg timma fick Bobo ett sms från Robert. "Vi vet att vi måste flytta snart men att kasta upp det i ansiktet på oss genom att skriva så på facebook är inte sjyst, vi har nog med press"...

Sjyst. Schysst?! Är det så jävla SCHYSST då att använda upp ALLA glas och ALLT porslin vi har för att bara lämna det i en stor hög i slasken, som för att säga "varsågod att diska, Kicki!". Är det schysst att skita i våra kläder, skor och allting annat som deras hund tuggar upp? Eller att använda upp allt vi har, som schampoo och balsam, eller sno cigg? Är det SCHYSST att säga "vad äckligt!" när vi ska laga mat åt dem? Och att slänga nästan all mat man tar för sig efteråt? Är det så jävla SCHYSST att vi tog in dem trots att vi inte FÅR och sen aldrig visa någon sorts tacksamhet?

Alltså VA. Vad är det för fel på dem?? Retards. Hade jag haft lite ballz hade jag kastat ut deras saker ur fönstret för längesen. Rawr.

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Zumban va bara gratis förra veckan =( de va prova på veckor på både friskis o svettis och sen hos korpen...

2010-09-09 @ 10:06:08
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0