Så jääävla braa!

ME = AWESOME.

Inatt stannade jag uppe till klockan fyra-halv fem (minns inte ens när jag gick och la mig, var för trött!) för jag insåg att jag har nog pluggat för lite till provet jag hade idag. Och medan jag pluggade kunde jag ju ladda ner sims och installera alla exp-paketen... ;D
Så idag gick jag och hade prov strax innan tio. Satt kvar i ca en och en halvtimma och bara skrev och skrev, orden ville inte ta slut förrän min arm och nacke sa upp sig, då hade jag suttit med ansiktet bara begravt i pappret nästan hela tiden, jag är lagom stel nu! Men fan vad nöjd jag är! Det kändes skitbra!

Och nu håller jag på att ladda upp mina egna nedladdningar till sims, sånt där som man kan ladda ner som andra spelare gjort och lagt upp på thesims2.com. Nytt håååår och nya outfiiits, hell yeah!

Jag är nöjd över dagen i alla fall, hur mår du? Puss på dig. <3

BTW: TGIF!! Fredagsmys here I go. :D
Btw 2, läste ni om snön i Kiruna häromdagen? Jag skiter i att det är Norrland, men det är väl inte dags redan? Inte ens för dem? http://emzaans.blogg.se/2010/september/forsta-snon.html

TGIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0