Okej, old newsflash.

Alltsååå, hur lång tid tar jag på mig att uppdatera? Alldeles för lång probably. WELL, den 31'a blev jag en kvinna med flera hål, ett konstgjort. Eller.. Ett till om man räknar med öronen... Men iaf! I näsvingen kom det att bli och ni som har mig på facebook kan se både film och bild, it's pretty awesome. En liten glimmande ljusblå plupp. I just loveitloveit och jag passar jävligt bra i det, som jag alltid sagt! Men mamma såklart ska skälla på mig i tio minuter, för att sen låtsas som ingenting, och sen på bröllopet presenterade hon Bobo som "min usla dotters pojkvän!" Love ya too mum. :)

För övrigt så strejkar både Bobs och jag, IGEN. Enda skillnaden nu är väl att Bobs är med mig, men vafan, orka vara den enda som diskar (i mitt fall) och lagar mat (i Bobs fall) av fyra åt fyra pers! Otacksamma horungar, vem beställde det?! Kom hit och hämta, komsi komsi...

Jag var på bröllop igår igen. Min kusin och hennes kille Michael från Skottland gifte sig, jäklar vad mysiga skottar är alltså! Alla är så trevliga och mysiga och alla har en tendens att bli liiite för fulla.. Först var Michaels bror, Graham dyngrak precis efter middagen. Han bytte till vatten när baren väl öppnade. ;) Ooooch senare på kvällen gick han och spydde flera gånger, samtidigt som Michaels pappa Mike satt ute och fick vatten serverat..
Så jag kan säga såhär. För er som undrar:
Ja, skottar är galna i sprit. Så fort whiskeyn kom fram var festen igång..
Och nej, de har inget under kilten... Har jag hört av en väääldigt säker källa.


Det blev också säckpipe"musik" när de gick ut från kyrkan. Inte min grej, inte alls...
OCH! Som sista ord vill jag säga att jag för tillfället inte vill träffa min mamma... Alls.
Puss på er! <3

Nej. PS, jag kan inte låtsas som om allt är bra, jag måste få ur det här. Igår fick jag höra att Karins, min favoritmoster, hennes man är döende. Hon försa sig. "Var är Lasse?" "Åh, han är döe.. Han är dålig. Han kunde inte komma". Jag hajar inte varför inte morsan berättar sånt här för mig. Jag är inte fem längre. Men jag är ledsen, för Lasse har alltid varit härlig. Hatkärlek rådde mellan honom och mig när jag var en kaxig skitunge och han var en retsam gubbe, men senare har vi alltid kunnat skämta friskt. Jag kommer sakna honom, och min moster har alltid haft honom vid sin sida. Hon såg så gammal och liten ut igår.

Kommentarer
Postat av: Sol

Jag har faktiskt lite svårt att tänka mig att hon sa "usla" dotter.. Det låter ju liksom inte fiiint om du förstår vad jag menar. Kan hon inte ha sagt yngsta? Det låter ganska likt..



Uuusch hatar när folk blir sjuka och dör =(

2010-09-05 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0