Men vadå.. Bärs på en söndag är väl normalt?!

Nu är jag inne på min tredje öl ikväll... Kolla tiden, jag börjar kvart över åtta imorgon. :o Haha! Men hallå, döm inte mig, öl dödar bakterier! Eller ja, alkohol överhuvudtaget. :)

Idag prövade jag att dansa zuumbaaa! Det var helt grymt och jag knarkar spotify nu och vill bara dansadansadansa! Jag är inte en människa som blir svettig, för jag brukar inte direkt överprestera när jag tränar.. Men damn, vilket tempo, vilken härlig känsla! Det är omöjligt att sakta ner och inte bli svettig! Det var sjukt kul när man väl kom in i det och ledaren var grym på att få en att glömma ens skavanker och allt pinsamhet. Awesome! Vill fortsätta, skitsamma om jag måste låna pengar, det var lätt värt det! Köra två pass i veckan, gogogo... ;)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0